۲ مرداد ۱۴۰۰، ۷:۴۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

راه اندازی کارگاه مهارت آموزی برای معتادان بهبودیافته فاروج

راه اندازی کارگاه مهارت آموزی برای معتادان بهبودیافته فاروج

فاروج- مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای فاروج گفت: کارگاه مهارت آموزی با نظرسنجی مستقیم از مددجویان رهایی یافته از اعتیاد فاروج در یکی از کمپ های ترک اعتیاد، راه اندازی می‌شود.

احمد دلیر به خبرنگار خبرگزاری مهر گفت: در تعامل با دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی، با انجام بازدید از یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان، این واحد انتخاب و تا ۶ مرداد ماه (هفته ملی و مهارت) یک کارگاه مهارت آموزی با نظرسنجی مستقیم از مددجویان رها یافته از اعتیاد، راه اندازی می‌شود.

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای فاروج، کمک به حفظ شرایط بهبود یافتگان با یادگیری یک مهارت و بکارگیری آن در مسیر اشتغالزایی را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: تمامی بهبود یافتگان آموزش دیده در صورت گرفتن گواهینامه مهارت به نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی برای گرفتن تسهیلات معرفی می‌شوند.

احمد دلیر افزود: در نشست مشترک با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج نیز برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان این نهاد حمایتی مصوب و مقرر شد تمامی نیازمندان مهارت آموخته برای دریافت تسهیلات به این نهاد معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات به صورت قرض الحسنه است، در انتها گفت: در سه ماهه امسال دوره‌های فن ورز شبکه هوایی برق، سرویس و نگهداری خودرو، جوشکاری و تولید خانگی میوه‌های خشک برای ۴۸ کارآموز برگزار شده است.

کد خبر 5261276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha